Lectio Praecursoria

Lapsen tutkimusprosessi muutostapahtumana vanhemman kannalta

Vain tilaajilla on pääsy tämän artikkelin täysversioon.

Kirjaudu sisään tai klikkaa tästä tilaamaan Psykologia-lehti.

Jos olet jo tilaaja, rekisteröidy tästä.

Lasten kliinisessä arviointityössä vanhempien työntekijöille esittämä tavallinen pyyntö läpikäydyn tutkimusprosessin jälkeen on: ”Sanokaa, mitä me voimme tehdä.” Arviointityön tuloksellisuuden näkökulmasta on mielekästä kysyä, kuinka vanhempien toive tehdä jotain ja muuttaa omaa toimintaansa lapsen kanssa toteutuu tutkimusprosessin kuluessa ja sen seurauksena.

Vain tilaajilla on pääsy tämän artikkelin täysversioon.

Kirjaudu sisään tai klikkaa tästä tilaamaan Psykologia-lehti.

Jos olet jo tilaaja, rekisteröidy tästä.