Erillään verkossa: verkkovihan sosiaalipsykologinen tarkastelu

Vain tilaajilla on pääsy tämän artikkelin täysversioon.

Kirjaudu sisään tai klikkaa tästä tilaamaan Psykologia-lehti.

Jos olet jo tilaaja, rekisteröidy tästä.

Sosiaalinen media on limittynyt päivittäisiin tapoihimme kuluttaa, oppia, vuorovaikuttaa ja osallistua. Ne näkyvät myös siinä, miten koemme itsemme ja muut. Sosiaalisessa mediassa laajojenkin verkostojen luominen sekä sisältöjen tuottaminen, jakaminen ja kuluttaminen on mullistavan vaivatonta. Sosiaalinen media onkin jatkuvasti kasvattanut merkitystään mediaympäristönä, kun esimerkiksi yhä isompi osa uutissisällöistä kulutetaan sen välityksellä.

Vain tilaajilla on pääsy tämän artikkelin täysversioon.

Kirjaudu sisään tai klikkaa tästä tilaamaan Psykologia-lehti.

Jos olet jo tilaaja, rekisteröidy tästä.